Саопштење Савета, 29. јун 2011. године

Среда, 29. Јун 2011.

Савет РРА покренуо је поступак против телевизије „Прва“ због програмских садржаја у емисији „Вече с Иваном Ивановићем“. Представник емитера ће на првој наредној седници Савета РРА бити позван да се службено изјасни о спорним садржајима, како подразумева поступак.

 

Такође, имајући у виду извештавање РТС-а о наводној медијској повезаности између телевизије „Прва“ и телевизије Б 92, Савет РРА подсећа да у Србији није могуће да исти субјекат поседује  више телевизија са националном фреквенцијом те да се то сматра недозвољеном медијском концентрацијом. Приликом промене власника у данашњој телевизији „Прва“ Савет РРА је на основу предате документације и налаза Агенције за привредне регистре утврдио да не постоји никаква власничка повезаност између власника те телевизије и осталих телевизија у Србији. Уколико РТС има друкчија сазнања, Савет РРА га позива да их достави РРА и другим надлежним државним органима.

 

У Београду, 29. јуна 2011. године

Савет РРА
Председник

Епископ јегарски Порфирије (Перић)


Bookmark and Share

Последње вести и саопштења

Препорука у вези са ријалити садржајима

Понедељак, 21. Нов 2016