Saopštenje Saveta, 29. jun 2011. godine

Sreda, 29. Jun 2011.

Savet RRA pokrenuo je postupak protiv televizije „Prva“ zbog programskih sadržaja u emisiji „Veče s Ivanom Ivanovićem“. Predstavnik emitera će na prvoj narednoj sednici Saveta RRA biti pozvan da se službeno izjasni o spornim sadržajima, kako podrazumeva postupak.

 

Takođe, imajući u vidu izveštavanje RTS-a o navodnoj medijskoj povezanosti između televizije „Prva“ i televizije B 92, Savet RRA podseća da u Srbiji nije moguće da isti subjekat poseduje  više televizija sa nacionalnom frekvencijom te da se to smatra nedozvoljenom medijskom koncentracijom. Prilikom promene vlasnika u današnjoj televiziji „Prva“ Savet RRA je na osnovu predate dokumentacije i nalaza Agencije za privredne registre utvrdio da ne postoji nikakva vlasnička povezanost između vlasnika te televizije i ostalih televizija u Srbiji. Ukoliko RTS ima drukčija saznanja, Savet RRA ga poziva da ih dostavi RRA i drugim nadležnim državnim organima.

 

U Beogradu, 29. juna 2011. godine

Savet RRA
Predsednik

Episkop jegarski Porfirije (Perić)


Bookmark and Share