Savet REM kaznio je Happy TV i TV Pink zbog emitovanja neprimerenih sadržaja u rijaliti tv programima

Sreda, 16. Sep 2015.

Savet regulatornog tela za elektronske medije, na današnjoj sednici, kaznio je PMU Preduzeće za marketing, izdavačku delatnost, radio i televiziju Happy TV D.O.O., Beograd,  Aleksandra Dupčeka broj 14 – Happy TV merom upozorenja, a PMU Preduzeće za informisanje i makreting "Pink international company" d.o.o. Neznanog junaka 1, Beograd, - TV Pink, merom opomene zbog emitovanja neprimerenih sadržaja u rijaliti tv programima Parovi, odnosno Farma.

 

Ocenjeno je da su psovke, vređanja, tuče i uopšte nepristojno ponašanje sadržaji koji mogu negativno da utiču na decu i da nisu smeli da se emituju u zaštićeno vreme pre 22:00, odnosno 23:00 časa.

 

Savet je naložio televizijama Happy TV i TV Pink da otklone uočene nepravilnosti i da program koji nije primeren gledaocima mlađim od 12 godina ne emituju pre 22:00 časa.

 

Ukoliko nalog Saveta REM-a, koji su dužni da objave u roku od 24 časa nakon dobijanja rešenja u vremenu između 18:00 i 21:00 sat, ne budu poštovali, ovim pružaocima medijske usluge emitovanja televizijskog programa, biće izrečene strožije mere, u skladu sa Zakonom.

 

Savet REM-a ocenio je danas da u rijaliti programu Veliki brat nije bilo sadržaja koji mogu naškoditi mentalnom i fizičkom zdravlju maloletnika.


Bookmark and Share